30.3.08

Revolt nostàlgic

Si...li estic agafant una mica el gust a això de la nostalgia, i últimament dedico més temps del desitjable a recordar moments del passat, sobretot de la meva vida adolescent. Potser perquè amb una imatge més o menys distorcionada la veig molt allunyada de la dels adolescents d'avui en dia, si més no de la gran majoria.

Paraules com implicació, compromís, participació o responsabilitat han quedat antiquades, deixant pas a d'altres més modernes i que suposin menys feina i més festa!

Així que avui, en aquest revolt de nostalgia, us deixo una cançó d'un dels grups que va marcar un moment de la meva història vital, i que ara feia molt de temps que no escoltava!

La lletra, encara que escoltant-la ara no produiex en mi les mateixes sensacions que va poder produïr un dia, em sembla força adequada....pels temps que corren!





"...que la lluita és al carrer i no al fons del bar, que és molt fàcil fer recostat a la barra, la revolució."

1 comentari:

pablo ha dit...

uau! estic al·lucinant!

aquest grup és dels mítics de sempre!

i la cançó era de les que em va marcar també...missatge directe i contundent!

que bo!


Salut!