6.6.08

Incerteses

Passant un etapa plena d'incerteses amb algunes decisions preses de les que només puc esperar no fer-me'n enrere.
Sensacions estranyes. Sentiments confosos. Incoherències internes. Inquietuds inhibides per manca de temps. Projectes a mig fer. Somnis per complir. Tancament d'etapes vitals. Comiats necessaris.

Mai no havia tingut una sensació de tan poc control sobre la pròpia vida com la que tinc ara.
Com si després de seguir les marques d'un GR durant quilometres i quilometres, de cop i volta les marques desapareixéssin i ara estigués només a les meves mans triar el camí a seguir...
...potser el millor serà deixar-se portar, i assumir que no sempre és possible tenir controlat el que passarà....per què si una cosa he aprés en aquesta darrera etapa (que ara acaba) és que hi ha coses que escapen de ser apamades per les ments dels previsors!

Sube que nos vamos pa' las nubes!




6 comentaris:

Beatriz Durán ha dit...

Ves haciendo un hueco en tu agenda para la semana que viene (y le comentas a Anna), porque nos vamos de cañas para hablar de esto...

Espero que estos cambios sean en positivo y, sobre todo, para poder respirar a pleno pulmón!

Un besote enorme, prenda!

Pau ha dit...

gràcies per l'assistència sònia! ja tinc blogspot! he fet un post txorra de prova.

ens veiem!

Pau ha dit...

que raro, ahir es podia escoltar.

l'he canviat i ara es pot escoltar.

veurem. records.

Lara ha dit...

Tu saps sònia, que cada vegada que entro al teu blog, se m'obra una finestra de propaganda del Real madrid?? I de fons sona el seu himne, és una entrada molt "acollidora" jeje

sònia ha dit...

Que dius???
A mi em passa de vegades quan entro a algun blog....però al meu noooooooooo!!!

Bé....crec que no hi puc fer res!¬¬

Petonet!!

(Lara...tinc el teu frontal, si no ens veiem abans te'l porto a barrakes!;)

Lara ha dit...

no et precupis, ara ja hem fet la última acampada, a barraques me'l tornes, no et precupis!!

un petonet!!