19.7.08

Reflexions...


"¿Existirian el bien y el mal en todo cuanto los rodeaba?, se preguntó. Dio un respingo al extender la mano para tocar una azul y perfecta flor silvestre. ¡Tenía espinas! Jamás imaginó que una flor pudiese herirla."

[El Infinito en la palma de la mano]
Gioconda Belli




Ja fa dies que aquest petit fragment del llibre em venia al cap de tant en tant...i és que sovint no saps qui et ferirà o pel contrari, qui serà allà per donar-te un cop de mà en un moment de caiguda...


Aprofito per les donar les gràcies a l'Elena pel descobriment de la Belli... després d'un temps prudencial des que vaig acabar aquest, ja tinc "La mujer habitada" preparat per començar-lo aviat!

1 comentari:

e. ha dit...

Belli punyent!

Jo tinc pendent Waslala, tot i que el infinito en la palma de la mano tampoc l'he llegit.

La mujer habitada t'agradarà mooolt, hi poso la mà al foc!

Estàs de caiguda? carai, que és estiu! ;)