28.5.08

Boniques connexions

Aquest podria ser el resum del cap de setmana, després de viure una sortida conjunta amb les pioneres del Pi de les Corts.

Ruta de l'Hospitalet a l'Ametlla amb paisatges impressionants, intercanvi d'experiències, llargues converses, danses i jocs a la platja, rialles, caminada sota la pluja, esforç, satisfacció,... (segur que mai no havíem desitjat amb tantes ganes una dutxa calenta!)
...però sobretot, molta connexió!

Una sensació de confiança que no és fàcil d'assolir en poc més de 24 hores. En molts moments se'm va oblidar que estàvem compartint sortida amb un altre agrupament, semblava com si tots fóssim una mateixa unitat...i això em va semblar increïble!!

I em va fer pensar que ens podríem haver sumat molt abans!
Ha estat un plaer!;)



[Encara no tinc fotos... en penjaré algunes properament]

6 comentaris:

Yasmina ha dit...

Holaa!

Pulul·lant pels blogs de la gent he caigut en el teu!

Soc la Yasmina del Guspira...

Doncs res, que m'aniré passant per aquí.

Molts petons!

e. ha dit...

ooh quina enveja ;(

jo em vaig "consolar" fent cau amb els follets de El Pi - parlant amb propietat... ;)

sònia ha dit...

jejejeje

Tens raó Elena!!
EL Pi de les Corts... de la mateixa manera que nosaltres som ELS Salats...i no AE Salats, com sovint se'ns anomena!!
(amb la ràbia que em fa a mi, va hi els hi faig als altes....com sóc!!!!!!!)

Ens trobem davant d'un problema d'articles!;)

Un petonet!!

Anònim ha dit...

iepa sònia!!
sí que va ser maca la sortida i la gent!
que ja s'acaba el curs!

helena

Lara ha dit...

és un luxe poder gaudir d'aquestes experiències... :)

Anònim ha dit...

yourself typing comply newu finalized sewers intervals revolves sounds plane crodr
masimundus semikonecolori