22.4.08

Paraules post- piosfera

Després d'haver paït els moments viscuts em disposo a fer un petit resum de la Piosfera'08...(Elena, m'he près un parell de dies de reflexió...jejeje)
... i puc afirmar que per mi, aquesta ha estat una trobada de contrastos:

De canvis de temps: de sol, de núvols, de pluja i de vent...
D'implicació dels caps durant la trobada en contraposició a la minsa participació a les reunions de preparació.
De motivació absoluta, però també d'estones de desànim (sobretot degut a la pluja
i a la impossibilitat de fer l'acció)
De pioners motivats i de pioners desfassats
De reviure temps passats i de parlar de futur


Alguns records que m'enduc:


Els pioners i pioneres...
Les reflexions fetes...


Les picades de la Mosca negra... (finalment no era paranoia meva... en tinc per tot arreu!!)

El fang (que perdurarà durant mesos a la motxilla...)

El plat...

i la xapa (gràcies Aina!!)


La banda sonora del cap de setmana...


i les cançons que han corroborat, un cop més, que ja tenim una edat!

Valoració final, malgrat tot: Positiva!

2 comentaris:

e. ha dit...

què gran és la Piosfera!

no ho recordo bé, però podria dir que jo vaig tenir sensacions similars a la que em va "tocar", quan era cap de Pios

m'ha fet molta gràcia això del fang a la motxi jajaja

aquesta Aina que t'ha fet una xapa, és l'Aina que jo conec? viam si me n'ha fet una a mi (ho dubto)

sònia ha dit...

Si que es gran, si...
moltes sensacions en un espai massa curt de temps, però!!

...i si l'Aina em va donar la seva xapa pq jo vaig donar la meva a un pioner durant el joc, i a l'hora de marxar no en tenia!!
Però la Minerva en tenia més...així que si en vols una ja saps!;)