3.4.08

Un CAT a la matrícula

Quan aquest migdia he arribat casa i he comentat el que acabava de viure....a ningú no li ha semblat estrany!

Certament, sempre em passen coses força surrealistes...

El cas és que, encara que mai no dino a casa avui he decidit anar-hi i en arribar a Torredembarra, tot just quan acabava d'aparcar el cotxe al lloc de sempre...m'he trobat que un cotxe de la guàrdia civil parava just darrera del meu (si, encara que sembli mentida encara corren per aquí...¬¬).

Jo he baixat tranquil·lament mentre un parell de guardies em miraven des de dins del cotxe, i de sobte, mentre jo acabava de recollir totes les meves pertinences, han sortit tot deixant les portes del seu vehicle obertes i s'han dirigit cap a mi. Jo, que francament no estava entenent res del que estava passant.... me'ls he quedat mirant amb cara d'escepticisme, no m'agraden ni un pèl aquesta gent! Se m'han apropat i senyalant el CAT que duc a la matricula, m'han dit: Oiga...sabe usted que es delito llevar este adhesivo en la matricula?
Jo no em podia creure el que estava sentint...i amb cara de “què m'esteu dient” però amb un to molt educat, he respost que si que ho sabia i els hi he demanat si em podien explicar el per què. La seva resposta ha estat una mica dubitativa, com si no esperéssin la pregunta, i m'han dit: pues porquè no se puede modificar la placa de matricula, los mossos aquí no le hacen mucho caso...pero si sales de aquí te podrian inmobilizar el vehiculo.

Després de l'explicació els hi dit que d'acord, però que en tot cas aquest era un problema meu i no pas d'ells. Dit això he tancat el cotxe i he començat a allunyar-me, i ha estat en aquell moment que m'han suggerit que el col·loqués fora de la matricula, tot dient: hay mucha gente que lo col·loca en un lateral.

Potser es pensaven que els donaria el gust de treure'l allà, davant d'ells.....doncs ho portaven força clar! Perquè evidentment no el pensava treure!

M'he girat per a seguir caminant i un d'ells ha deixat anar que a “él le daba igual” i clar, jo no m'he pogut estar de dir-los-hi que a mi no me n'era! (Clar que no m'és igual, si em fós igual no el duria, no creieu?)

He marxat i ells s'han quedat allà, observant el cotxe.
Seria injust dir que han tingut un to despectiu...però la veritat és que no sent el trànsit competència seva, que em seguíssin fins a aparcar per a dir-m'ho ja era una actitud del tot provocadora (segons el meu parer).

Potser la meva resposta no ha estat la que esperàven, potser esperàven que em posés com una moto o pel contrari, arrenqués l'adhesiu... no ho sé!

En tot cas, aquesta és una història més per a sumar a les viscudes amb el CAT; com oblidar les quantitats industrials de pamflets de Ciutadans al parabrises en campanya electoral (ja sabeu, aquells de “El nacionalismo mata”), per no parlar de la velocitat amb la que pot desaparèixer un Cat de la matricula a un carrer de València (que no vol dir que aquí no sigui igual de fàcil ehh! Però mireu...la meva experiència va ser allà!)

Quina mania que tenen de voler fer-nos sentir espanya com a pròpia... i per obligació!